بی سرزمین تر از باد ...

دختران ایرانی نازترین عکسهای ایرانی

عکسهای خفن ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

نازترین عکسهای خارجی

عکس های خارجی

کلیپ عکسهای خفن ایرانی های ایرانی

کلیپهای ایرانی


bi-sarzamintar-az-bad

امین

bi-sarzamintar-az-bad

http://bi-sarzamintar-az-bad.loxblog.com

بی سرزمین تر از باد ...

بی سرزمین تر از باد ...

سلام به همه دوستانی که قابل دونستن و به وبلاگ من اومدن پروفایلم فعاله برو پست ها رو بخون نظر یادت نره راستی آدرست رو هم بذار تا بتونم پیدات کنم مرسسسسسسسسسسیییی فقط به خاطر دلم

بی سرزمین تر از باد ...

                                                      

 

 سلام به همگی


آپ نکردم.یه اتفاقی افتاده شدیدآ حالم گرفته شد!!!!!

هر کس که می تونه اینو تو وبلاگش بذاره تا بقیه هم در جریان باشن

این طفل معصوم گم شده"خواهشآ تو وبلاگتون بذارید شاید فرجی شد"خواهش کردم

شما جای بابا مامانش باشید چی بهتون می گذره.کمک کنید شاید پیدا شد.دیگه نگم
 


نظرات شما عزیزان:

سومیتا
ساعت21:02---23 فروردين 1392
قضیه این عکسه چیه؟واقعا این بچه گم شده>؟

s0raya
ساعت13:57---15 فروردين 1392
سلام ميگم اين بچه پيدا شد يا هنوز نه؟
اگر ميخواين تا عكسش رو بزارم تو وبلاگم؟


نازنين
ساعت21:48---3 فروردين 1392
اين بچه خشگل پيدا شد ؟ يا منم مي خوام يه كمكي كنممي خواي عكسشو وبلاگم بذارم؟

Ghazal
ساعت22:31---24 اسفند 1391
چ دعوایی...خخخ
موفق باشی
این نی نی کوچولو هم ک خود منم ای بابا
گم شدم؟
چ ملوس بودم خبر نداشتم
خدا کنه پیدا بشم


ss
ساعت16:14---22 اسفند 1391
حالا ما شدیم مزخرف باشه

من میخواستم بگم آقای دوست اینترنتی خانم تبسم که اسمشم تبسم نیستو سنشم اون نیستو و.....من میخواستم بگم سر کاری اینو بدون

کاری داشتی وخواستی چیز زیادی بدونی به خودش بگو توضیح بده اینم دون که الانا جوابتو نمیده چون لب تاپش (کامپیوتر ش)

خرابه

پاسخ: خیلی ممنون که قصد کمک داری . ولی تا اسم و آدرست نباشه نمیتونم حرفاتو باور کنم گیرم که من سر کار باشم تو چرا ناراحتی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


ss
ساعت16:13---22 اسفند 1391
حالا ما شدیم مزخرف باشه

من میخواستم بگم آقای دوست اینترنتی خانم تبسم که اسمشم تبسم نیستو سنشم اون نیستو و.....من میخواستم بگم سر کاری اینو بدون

کاری داشتی وخواستی چیز زیادی بدونی به خودش بگو توضیح بده اینم دون که الانا جوابتو نمیده چون لب تاپش (کامپیوتر ش)

خرابه


پاسخ: من کامپیوترش چی کار دارم وقتی شمارشو دارم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


کریم
ساعت22:26---20 اسفند 1391
این طفل معصوم کیه دادا؟آخه کجا میتونه رفته باشه به احتمال قوی دزدیدنش که ایشاله اینطور نباشه خدا کنه هرچه زودتر پیداشه . . .

آلیس
ساعت19:43---19 اسفند 1391
امیدوارم زودتر پیدا بشه

ريحانه
ساعت14:22---19 اسفند 1391
سلام دوست خوبم ايشالا پيدا بشه

ss
ساعت18:12---18 اسفند 1391
سلام

ببخشید میخواستم بپرسک نسبت شما با تبسم چیه یا جوابمو بده یا برو بهش بگو این یه هشدار که دیگه این کارو نکنه
پاسخ: فضولی ممنوع !!!!!!!! ورود افراد مزخرف هم ممنوع


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





 +نوشته شده در پنج شنبه 17 اسفند 1391برچسب:,;ساعت12:21;توسط امین; | |